1. Właścicielem placu zabaw i znajdujących się na jego terenie urządzeń jest Szkoła Podstawowa w Dąbrowicy.
2. Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 3 do 12 lat .
3. Dzieci poniżej 7 lat mogą przebywać na terenie placu tylko pod opieką nauczycieli, rodziców lub opiekunów, ponoszących pełną odpowiedzialność za dziecko.
4. Przebywanie na placu zabaw i korzystanie z urządzeń zabawowych może się odbywać w godzinach od 800 do 2000.
5. Korzystanie ze wszystkich urządzeń placu zabaw musi odbywać się zgodnie z ich przeznaczeniem i funkcją.
6. Na plac zabaw nie wolno wprowadzać zwierząt.
7. Na placu zabaw nie wolno śmiecić. Odpadki należy wrzucać do koszy na śmieci.
8. W związku z zagrożeniem zdrowia i urazami niedopuszczalne jest:
- siadanie we dwoje i więcej osób na pojedynczych siedziskach huśtawek i bujaków
- huśtanie się na stojąco
- skręcanie huśtawek łańcuchowych
- dewastowanie urządzeń zabawowo – rekreacyjnych oraz ogrodzenia
- palenie ognisk oraz używanie materiałów pirotechnicznych
- wjeżdżanie na plac zabaw rowerem, hulajnogą, na rolkach lub wrotkach
- organizowanie na placu gier zespołowych
- niszczenie roślinności
- wchodzenie na dachy wież, na górę huśtawek i innych urządzeń
- zakłócanie spokoju i porządku publicznego.
9. Za szkody urządzeń spowodowane przez dzieci odpowiadają rodzice.
10. Wszelkie uszkodzenia urządzeń i inne nieprawidłowości należy bezzwłocznie zgłosić dyrektorowi szkoły .
11. Na placu zabaw obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
12. a placu zabaw zabrania się wnoszenia i spożywania alkoholu.
13. Telefony alarmowe:
- Straż Pożarna – 998
- Policja – 997
- Pogotowie ratunkowe – 999
- Telefon alarmowy z telefonów komórkowych – 112
14. Dyrektor szkoły nie odpowiada za wypadki osób, które korzystają z placu zabaw poza godzinami pracy szkoły.
15. Regulamin zatwierdzony uchwałą Rady Pedagogicznej obowiązuje od dnia 01.09.2014r