„MAM KOTA NA PUNKCIE MLEKA” nasza szkoła uczestniczyw ogólnopolskiej kampanii informacyjno – promocyjnej
Jest to kampania dotycząca promocji mleka i produktów mlecznych realizowana w ramach mechanizmu Wspólnej Polityki Rolnej, przedsięwzięcia dotyczącego sektora rolnego, podejmowanego przez Unię Europejską „Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”, administrowanegoprzez Agencję Rynku Rolnego.
„Mam kota na punkcie mleka” to kampania realizowana na rynku polskim przez Polską Izbę Mleka i Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka, a skierowana jest do dwóch grup docelowych: dzieci w wieku 8-13 lat oraz rodziców/opiekunów dzieci.
Program poprzez wszystkie swoje działania ma uświadomić młodym konsumentom oraz rodzicom korzyści płynące z picia mleka i spożywania jego przetworów, ale przede wszystkim krzewić ideę, że picie mleka jest modne i ma to pozytywny wpływ na jakość życia – zarówno w aspekcie rozwojowym jak i zdrowotnym.
Celem kampanii jest:
- poinformowanie dzieci, matek/opiekunów dzieci o właściwościach odżywczych i zdrowotnych mleka pitnego, jogurtów, serów podpuszczkowych, a następnie wzrost ich świadomości na ten temat;
- zwiększenie o 25% pozytywnego wizerunku mleka pitnego, jogurtów, serów podpuszczkowych wśród dzieci oraz matek/opiekunów dzieci;
- zwiększenie sprzedaży mleka pitnego, jogurtów i serów podpuszczkowych.
Ważne! Link poniżej: